Creatorul Just Cause ne prezintă un nou joc open-world triple-A

Scris de | 26 octombrie, 2024
Creatorul Just Cause ne prezintă un nou joc open-world triple-A

Mai țineți minte Just Cause? Seria asta de jocuri a venit într-o perioadă în care gamingul încă era amuzant și jocurile ciudate erau primite cu brațele deschise de comunitate. Pe atunci erau foarte populare clonele de GTA, însă jocurile dezvoltate de Avalanche Studios erau diferite și nu se temeau să încerce idei noi. Astfel am primit unele dintre cele mai amuzante experiențe de gaming sandbox din ultimii ani. După mai bine de un deceniu la conducerea Avalanche Studios, fondatorul companiei a părăsit corabia și a fondat un nou proiect: Liquid Swords. Asta s-a întâmplat în 2020, iar acum vedem primele roade ale acestei schimbări.

Anunțul, dacă-l putem numi așa, a venit pe X (Twitter) sub forma unei postări cu două poze. Iar ce vedem în aceste capturi de ecran este primul joc la care lucrează studioul Liquid Swords. Conform informațiilor oficiale, primul proiect al studioului ar fi un joc triple-A care se concentrează mult pe componenta narativă. Se pare că vom avea o poveste despre răzbunare, iar din cele două imagini pe care le-am primit pare că atmosfera va fi destul de întunecată. Asta servește și ca o detașare a studioului de atmosfera tropicală și foarte colorată din titlurile Just Cause.

Automat, mulți au făcut comparația cu Grand Theft Auto IV care la fel ca și jocul de față, oferă o atmosferă mai sobră cu un ton mai serios decât celelalte titluri din serie. Doar că reprezentanții studioului Liquid Swords au fost foarte rapizi în a infirma orice asemănare între proiectul lor și jocurile din seria GTA. Aceștia susțin că proiectul la care lucrează acum va oferi un gameplay open-world cu o poveste scrisă bine și o lume construită în Unreal Engine 5. Deci ne putem aștepta la un joc eye-candy atunci când va vedea lumina zilei.

Studioul Liquid Swords a fost fondat de Cristofer Sundberg, creatorul francizei Just Cause și unul dintre co-fondatorii Avalanche Studios. Acesta urmărește să lase în urmă mediul corporate și să creeze jocuri după propriile reguli într-o piață în care „totul devine din ce în ce mai gălăgios și mai mare, omorând astfel creativitatea.” Astfel de declarații mă fac să privesc cu ochi buni viitorul proiect al lui Sundberg și a noii sale echipe.

Etichete: ,