Energy Expo - Join the revolution

Heroes of Might and Magic: Olden Era, anunțat oficial. Vine în 2025 și se inspiră de la Heroes 3

Scris de | 22 august, 2024
Heroes of Might and Magic: Olden Era, anunțat oficial. Vine în 2025 și se inspiră de la Heroes 3

Ubisoft a făcut un anunț surpriză la Gamescom: celebra serie de strategii turn-based, Heroes of Might & Magic, se întoarce cu un nou titlu: Olden Era. Acesta este dezvoltat de un studio partener numit Unfrozen, care spune că dorește să ofere o experiență de joc care să îi mulțumească pe cei mai longevivi fani ai seriei, cei care încă joacă Heroes of Might & Magic 3, la 25 de ani după lansare.

Heroes of Might and Magic: Olden Era dorește să atragă fanii vechi ai seriei

Noul titlu Heroes of Might & Magic: Olden Era se lansează pe PC și va debuta inițial pe Steam în cadrul programului Early Access în cel de-al doilea trimestru al anului 2025. Acest lucru înseamnă că jocul va fi disponibil într-un stadiu neterminat, iar comunitatea va putea să îl joace și să contribuie cu feedback la dezvoltarea lui până când acesta va ajunge în variantă finală.

Toate elementele care au consacrat seria Heroes of Might & Magic sunt promise și în Olden Era. Vorbim despre partea de explorare, în care jucătorii pot strânge resurse, construi orașe sau castele și crea armate, dar și partea de lupte tactice, în care folosești acele armate. Câmpul de luptă se întoarce la căsuțele de formă hexagonală, pe care trupele se pot mișca, care ar trebui să îi bucure pe fanii Heroes 3, în special.

„Heroes of Might and Magic III este un cult clasic și unul dintre cele mai mari jocuri de strategie din toate timpurile, perfecționând și rafinând formula deja grozavă stabilită în Heroes I și II,” spune Eric Damian-Vernet, Director de Brand la Ubisoft, adăugând că Olden Era se inspiră și din alte versiuni foarte apreciate, inclusiv Heroes of Might and Magic II și V. „Cu Olden Era, ne întoarcem la originile seriei, cu scopul de a recaptura aceeași senzație de magie și uimire de a traversa pentru prima dată o hartă de aventură vibrantă, plină de pericole și mistere, construind orașe puternice pentru facțiuni și adunând armate masive de creaturi mitice.”

Desigur, vor fi introduse noi sisteme de evoluție pentru eroii din joc, noi facțiuni și bonusuri și abilități pentru fiecare în parte, noi sisteme de magie și noi artefacte. Vor exista chiar și un soi de abilități „ultimate”, bazate pe o bară nouă de energie, care se umple pe parcursul luptelor.

„Sistemele din Heroes of Might and Magic III sunt robuste și complexe, dar totuși accesibile; ele definesc expresia ‘ușor de învățat, greu de stăpânit’,” spune Alexandra „Alphyna” Golubeva, Narrative Lead la Unfrozen . „O selecție vastă de facțiuni, abilități și unități permite diverse stiluri de joc. Cele trei straturi – explorarea strategică, bătăliile tactice și dezvoltarea ușoară a personajelor de tip RPG – susțin diferite stiluri de joc, fie că cineva dorește să se concentreze pe explorare sau pe bătălii aprige împotriva prietenilor.”

Povestea lui Heroes: Olden Era întoarce timpul până înainte de primul joc al seriei, pe continentul Jadame, care a fost menționat de-a lungul seriei, dar nu a fost niciodată explorabil.

„Plasând jocul în trecut,” spune Damian-Vernet, „ne-am dorit să oferim echipei Unfrozen libertatea de a crea o poveste proaspătă și unică, care să se poată susține pe propriile picioare și să poată fi jucată separat de restul francizei. O poveste care ar fi o introducere perfectă pentru noii veniți în lumea Heroes of Might and Magic, oferind în același timp perspective asupra originilor unor personaje îndrăgite pentru fanii vechi și pasionații ai poveștii.”

Desigur, partea de campanie este deliciul jocurilor Heroes, dar multiplayer-ul este cel care va decide cât de longeviv va fi jocul. Heroes 3 este faimos pentru modul competitiv hotseat. În Heroes: Olden Era, Ubisoft va pune la dispoziție atât scenarii și moduri pentru dueluri unu la unu, cât și suport pentru meciuri de până la 8 jucători simultan.

Jocul va fi livrat cu hărți prefabricate, dar va exista și posibilitatea de a genera noi hărți pe loc, pentru a avea întotdeauna parte de varietate. Va exista și un mod arenă, dedicat luptelor tactice turn based, în care jucătorii își aleg eroi, artefacte și skill-uri și se duelează direct, fără partea de explorare și construire.

„Deși crearea unui artefact legendar și zdrobirea adversarului poate fi distractivă, nu este la fel de plăcut să fii zdrobit de un adversar care a creat un artefact legendar,” spune Golubeva despre sistemul de drafting al Arena. „Așadar, ne asigurăm că ambii adversari vor avea opțiuni de putere similară. Dacă ai avut ocazia să creezi un artefact legendar, la fel a avut și adversarul tău. Distracția constă în alegerea abilităților, artefactelor și trupelor care se sinergizează bine și se susțin reciproc, astfel încât victoria ta să depindă de abilități, nu de noroc.”

Jocul final nu are o dată de lansare clară, însă pe parcursul perioadei de Early Access vor fi adăugate încă o facțiune, noi moduri de joc și alte tipuri de conținut, cât și actualizări constante pentru îmbunătățirea experienței. Mai multe detalii puteți afla de pe site-ul oficial Ubisoft.

ROG Zephyrus G14 (GA403)

Etichete: , , , , , , , , , , ,