Spotify și-a creat un loc destul de comod în domeniile streamingului muzical, podcasturilor și cărților audio. Acum, în eforturile sale continue de a face ca cei peste 600 de milioane de utilizatori să petreacă mai mult timp și să cheltuie mai mulți bani pe platforma sa, Spotify lansează o nouă linie de conținut: e-learning.
Începând cu o lansare în Marea Britanie, Spotify testează apele pentru o ofertă de educație online cu cursuri video freemium. Producția este realizată în colaborare cu terți precum BBC și Skillshare, cel puțin două lecții fiind gratuite, iar costul unui curs complet variază între 20 și 80 de lire sterline, în medie. Prețurile vor fi aceleași, indiferent dacă ești utilizator de bază sau premium, cel puțin pentru moment.
Conținutul va fi disponibil atât în taburile principale cât și de navigare ale Spotify („Cursuri”), și este accesibil atât pe web, cât și prin intermediul aplicației mobile.
Fără nici o surpriză pentru o piață estimată să fi valorat mai mult de 315 miliarde de dolari în 2023, există o mulțime de site-uri de e-learning, unele dintre acestea fiind inovatoare în conținutul interactiv și alte formate media.
Unele cursuri par să aibă material suplimentar, deși acesta va fi mai mult în sfera documentelor adiționale decât a testelor sau a altor interacțiuni. Primii parteneri pentru Cursuri sunt Skillshare (care se va concentra pe creații), PLAYvirtuoso (cursuri din industria muzicală), BBC Maestro (asemănător cu Master Class) și Thinkific (pentru cei inspirați să-și dezvolte abilitățile în clase de învățare online proprii).