SkyShowtime a anunțat astăzi că introduce un nou tip de abonament – Standard, cu reclame. Acesta se alătură abonamentului Standard Plus, care este cel deja existent, și va rămâne fără publicitate inclusă. Introducerea abonamentului Standard, cu reclame, va fi făcută de pe data de 23 aprilie. Nu există vreo diferență între conținutul pe care îl vei putea vedea cu noul abonament de la SkyShowtime.
Abonamentul Standard cu reclame va fi lansat în toate piețele celor de la SkyShowtime – 20 la număr. Asta marchează o premieră, deoarece SkyShowtime devine primul serviciu de streaming disponibil la un nivel larg care introduce un astfel de abonament pe toate piețele în care este disponibil.
Un abonament la SkyShowtime cu reclame va costa 3,99 euro pe lună, în timp ce abonamentul Standard Plus costă 5,99 euro pe lună. SkyShowtime este disponibil pe dispozitive mobile, în browser sau prin aplicație, direct pe mai toate mărcile de televizoare populare (Samsung, LG, televizoare cu Android TV sau Google Chromecast).
I-am întrebat pe cei de la SkyShowtime și dacă vor interveni schimbări pentru cei care au beneficiat de oferta Half Price for Life, care a fost disponibilă la intrarea serviciului de streaming pe piață. Răspunsul lor a fost: „Pentru toți membrii din oferta Half Price For Life, acea ofertă rămâne valabilă și vor plăti 50% din prețul planului Standard Plus.” Asta înseamnă că, odată cu data de 23 aprilie prețul abonamentului va fi de 2,99 euro pentru cei care s-au înregistrat cu Half Price for Life. De asemenea, „Pentru cei care sunt membri actuali ai planului standard (care va fi redenumit în curând Standard Plus), vor rămâne membri ai planului respectiv, iar prețul lor lunar de abonament va fi de 5,99 euro începând cu 23 aprilie.” se mai menționează în comunicatul oficial.