Nothing se folosește de strategia „câștigătoare” pe care Carl Pei a folosit-o în trecut și în cazul brand-ului OnePlus și vorbește despre următoarele sale smartphone-uri, fără să ofere prea multe detalii concrete despre acestea. De exemplu, cel mai nou clip de pe canalul de YouTube al companiei este dedicat modelului Nothing Phone (2a), primul model de buget al seriei, dar telefonul nu apare deloc în clip și nu sunt dezvăluite nici măcar specificații. Din fericire, leak-urile ne aduc informațiile mult dorite. Cel mai probabil, vom afla mai multe despre Phone (2a) în preajma MWC 2024.
Nothing Phone (2a) ar putea fi prezentat la MWC 2024
Ceea ce a dezvăluit Nothing despre noul Phone (2a) este că acesta nu va fi disponibil în SUA pentru comandă directă. Acesta va fi, așa cum am văzut în cazul lui Phone (1) anterior, disponibil într-o versiune de test. Cei care sunt în„ Developer Program” vor putea cumpăra telefonul și îl vor putea testa. În Europa, însă, Nothing Phone (2a) va fi disponibil la vânzare normală.
Conform unui leak de pe Twitter însă, lansarea dispozitivului în magazine va avea loc pe data de 5 martie, deci la o săptămână după MWC 2024. Probabil că anunțul va avea loc pe 27 februarie, când Nothing va ține un eveniment de prezentare în cadrul târgului de tehnologie.
Nothing Phone (2a) va avea însă un design diferit față de ceea ce a fost dezvăluit anterior. Conform celor mai noi informații, noul telefon va folosi Glyph Interface cu LED-uri pe spate, dar într-o versiune limitată, cu doar trei zone active. Camera va fi poziționată central și încadrată într-un cerc, în timp ce la interior va fi integrat pentru prima dată un procesor de la MediaTek pe telefoane Nothing: Dimensity 7200.
Aflăm astfel că telefonul țintește către piața mid-range, unul dintre cele mai competitive segmente de piață. Succesul acestui dispozitiv va fi însă strâns legat de preț. Având în vedere că Nothing Phone (1) cu o configurație hardware destul de performantă a fost lansat în 2022 la un preț între 400 și 500 de euro, probabil că Phone (2a) va intra în segmentul de sub 400 de euro, unde brand-uri precum Samsung sau Xiaomi se „luptă” pentru cote de piață cu specificații din ce în ce mai înalte și prețuri din ce în ce mai mici.