TELLUR adaugă portofoliului său două noi produse – încărcătorul wireless 3-în-1 cu certificare oficială Apple MagSafe 15W și casca Bluetooth VOX 155, pe care le lansează printr-o campanie de comunicare generată cu ajutorul inteligenței artificiale.
„Inteligența artificială este o realitate, un pas către noi oportunități. Cele două produse recent lansate, încărcătorul 3-in-1 cu certificare MagSafe și casca Bluetooth VOX 155 sunt într-o corelare naturală cu AI-ul – prin posibilitățile nelimitate și tehnologia ce stau la baza lor. Ne bucurăm să oferim o altă perspectivă consumatorilor noștri, mai ales din punct de vedere tehnic, unde ne dorim să inovăm cu fiecare produs pe care îl oferim. Cele două noutăți au fost concepute să ușureze și să simplifice nevoile consumatorilor, prin toate specificațiile tehnice și de design pe care le oferă.”, povestește George Barbu, CEO TELLUR.
Încărcătorul 3-în-1 MagSafe, creat special pentru produsele Apple (iPhone, AirPods, Apple Watch), asigură o încărcare rapidă, concomitentă, cu ajutorul tehnologiei fără fir. Dispozitivul, certificat de către Apple, se conectează la o sursă de curent electric, având, în același timp, protecție de siguranță la supratensiune și controlul temperaturii. Telefonul poate fi încărcat și folosit în modul landscape sau portrait, opțiune ce oferă confort la utilizare. Mai mult, încărcătorul 3-în-1 se potrivește oricărui decor, datorită design-ului și materialelor folosite în dezvoltarea lui.
Casca TELLUR Bluetooth VOX 155 este un produs dedicat tuturor persoanelor care vor să rămână conectate, indiferent de loc sau moment. Totodată, casca VOX 155 asigură până la nouă ore de convorbire la o singură încărcare, poate fi conectată simultan la două telefoane mobile si oferă calitate audio foarte clară în convorbiri, corelată cu anularea zgomotului de fundal.
TELLUR își propune să creeze și să ofere cele mai bune produse și servicii pentru clienții săi din România și piețele internaționale, adaptând constant portofoliul de produse la noile tendințe și tehnologii. În următoarea perioadă, TELLUR se va concentra pe gama Tellur Green, unul dintre pilonii principali de promovare, ce coincide cu viziunea pe termen lung a companiei: până în anul 2030, cel puțin 85% dintre produsele dezvoltate vor fi aliniate la cele mai înalte standarde de protecție a mediului înconjurător.