Orange a început campania #parintilascoala, prin care adună poveștile tinerilor despre relația părinților sau rudelor cu tehnologia.
În linie cu promisiunea de a simplifica experienţa digitală a clienţilor și de a fi un digital coach, proiectul are rolul de a identifica dificultățile pe care le întâmpină cei nefamiliarizați cu utilizarea laptopului, a internetului, a căutărilor pe Google, utilizarea smartphone-urilor sau a rețelelor sociale. Acest lucru se va realiza cu ajutorul utilizatorilor de social media și internet, prin intermediul poveștilor personale înscrise pe www.orange.ro/parintilascoala.
La finalul campaniei, Orange va susține o tabără digitală pentru părinți, unde câștigătorii vor avea ocazia să afle de la trainerii Orange răspunsuri la întrebări legate de tehnologie.
Pentru a câștiga un loc în tabără, utilizatorii de social media trebuie să înscrie o poveste pe platforma dedicată până pe 27 februarie, încurajându-i pe cei dragi să îi susțină cu voturi. Desemnarea părinților câștigători și publicarea lor pe platformă va avea loc pe 2 martie, urmând ca tabăra să se desfășoare pe 14 și 15 martie 2015. Tot pe platforma dedicată, odată înregistrați, vizitatorii pot completa un scurt chestionar despre cum utilizează părinții și rudele internetul, cu ce frecvență și care sunt cel mai des întâlnite întrebări despre accesul online.
Proiectul #parintilascoala reprezintă o continuare a inițiativelor de digitalizare și educație în mediul digital din cadrul strategiei de responsabilitate socială corporativă. Cel mai recent eveniment din zona digitală, SuperCoders, a avut loc pentru a doua oară în România în data de 10 februarie 2015. Peste 100 de copii au învățat să programeze alături de mentori, la seminarii dedicate desfășurate în paralel în București și Cluj.