Americanii sunt dependenţi de Facebook. Cât de dependenţi? Ei bine, conform unui report de statistică întocmit de experţii de la Nielsen, petrec mai mult timp pe site-ul lui Mark Zuckerberg decât pe Google.
Conform Nielsen, americanii au petrecut în luna mai a anului curent un total de 53.5 miliarde de minute pe Facebook. Mai impresionant este faptul că pe locul doi s-a situat, la o diferenţă considerabilă, Yahoo cu 17.4 miliarde de minute, iar locul trei a fost ocupat de Google cu 12.5 miliarde de minute. Americanii petrec o medie de 12.5 minute zilnic pe reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg.
Alte date interesante din raport prezintă ascensiunea site-ului de bloguri Tumblr, care şi-a triplat audienţa în doar un an. Un alt aspect interesant este faptul că aproximativ 40% din utilizatorii îşi accesează contul de pe site-urile de socializare cu ajutorul unui telefon mobil.
Mai poate oare Google + să detroneze Facebook?