Orange anunta lansarea Academiei de Vanzari, un program integrat de dezvoltare a angajatilor si a partenerilor care lucreaza direct cu clientii companiei. Academia de Vanzari face parte dintr-un proiect international dezvoltat de catre grupul France Telecom – Orange in 11 tari.
“Prin lansarea Academiei de Vânzări îi pregătim pe colegii noştri să ofere clienţilor Orange o experienţă unică. Totodată, ne aşteptăm ca proiectul să contribuie la creşterea gradului de motivare a angajaţilor şi a partenerilor, prin implicarea lor într-un program personalizat de dezvoltare profesională. La finalul acestuia vor avea şansa să obţină o certificare care să le ateste capabilităţile şi care le va asigura un traseu ascendent în carieră ”, a declarat Andreea Pătraşcu, Training & Organisational Development Manager Orange România.
Investiţia in program se ridica la peste 1 milion de euro si cuprinde 1 centru de training cu 7 sali de curs, 1 magazin “laborator” si aproximativ 2800 de “studenti“ instruiti in primul an, atat angajati Orange, cat si parteneri.